ČERVEN V 5. A

08.06.2016 18:14

Milí čtenáři, nastal nám poslední měsíc školního roku a my chceme zažít co nejvíce příjemných zážitků. Prvním z nich byl DEN DĚTÍ, jehož průběh si děti zvolily podle svých představ a já jen podpořila, sledovala a fotila. Zda byl podle jejich představ, to si prohlédněte v galerii. Myslím si, že jejich rozesmáté tváře mluví za vše. O víkendu se sešla polovina třídy na akci, kterou organizoval Lukáš - SPOLEČNÉ ŘÁDĚNÍ V BAZÉNU, také jsem se šla pobavit a musím říct, že bylo opravdu veselo. Telefon jsem neutopila, pár fotek máte tedy  možnost prohlédnout. Po dobu dvou let jsme se společně s městskou policií učili, jak se chovat jako účastníci silničního provozu. V tomto týdnu jsme kurz ukončili na DOPRAVNÍM HŘIŠTI v Kadani. Pevně doufám, že budou děti získané dovednosti a vědomosti využívat a chránit si tak zdraví v průběhu svého života. I tuto akci jsem dokumentovala a vy si fotky určitě prohlédnete. :-) Příští týden touto dobou budeme naplno užívat ROZLUČKOVÝ TÝDEN. Děti mají možnost své zážitky dokumentovat na vlastní "přístroje", určitě Vás budou zásobit fotkami mnohem rychleji než já. V ŽK máte důležité informace k poslední společné akci a také informace k průběhu posledního měsíce tohoto roku, tak doufám, že Vám je ta naše zlatíčka dala  k přečtení. Mějte krásné dny, Dana Mišáková!

© 2015 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si webové stránky zdarma!Webnode