Novinky

15.06.2016 10:16

JSME ZA POLOVINOU "DOVOLENÉ"

Náš pobyt se nám přehoupl do druhé poloviny, počasí si z nás sice dělá legraci, ale my se nedáme. Zatím jsme ani jednou nezmokli. Včera byl náročný den. Zdolali jsme vodopády, přebrodili velkou vodu, vytvořili krásné práce a odpočívali večer v bazénu a vířivce. Ráno se nám těžko vstávalo, proto si...
13.06.2016 14:16

ROZLUČKOVÝ TÝDEN 5. A

Dnes jsme se vydali nedaleko Kadaně na společný týden. Příjezd proběhl velmi dobře, ubytování nás všech skvěle a jsme nadšení. Dopoledne jsme se prošli do okolí, oběd jsme snědli s chutí - řízek-kaše-vývar a polední klid máme za sebou. Začalo dost pršet, vyplňujeme program kreslením a chceme...
08.06.2016 18:14

ČERVEN V 5. A

Milí čtenáři, nastal nám poslední měsíc školního roku a my chceme zažít co nejvíce příjemných zážitků. Prvním z nich byl DEN DĚTÍ, jehož průběh si děti zvolily podle svých představ a já jen podpořila, sledovala a fotila. Zda byl podle jejich představ, to si prohlédněte v galerii. Myslím si, že...
17.04.2016 16:05

JARO V 5. A

Konečně tu máme jarní období, školní rok se nám ubírá ke konci a my se snažíme zvládnout vše, co budeme potřebovat do dalších let. Žádné zvláštní aktivity jsme nepodnikali právě proto, abychom nezameškali, v nadcházejícím čase nás ale přece některé čekají. Chystáme se na jarní běh pro dobrou věc...
18.02.2016 18:13

ZAČÁTEK NOVÉHO KALENDÁŘNÍHO ROKU U NÁS

Milí sledovatelé a čtenáři, kalendářní rok 2016 nás dostihl a utíká snad ještě rychleji než ten loňský. I tak jsme stihli několik aktivit jako například interaktivní besedu o zdravé výživě, probíhá projektová výuka prolínající se všemi předměty vyučovanými v 5. A a žáci si stále mohou připravit...
22.12.2015 08:29

POSLEDNÍ PŘEDVÁNOČNÍ TÝDEN V 5. A

Poslední dny před vánočními prázdninami jsme věnovali co nejvíce výuce, ale přece jen jsme si připomněli vánoční tradice a zvyky na výstavě TRADICE ADVENTU A VÁNOC na našem hradě. Po cestě jsme se podívali na stromečky na náměstí a inspirovali se krásnými nápady. Poslední den školy jsme se...
11.12.2015 14:08

VÁNOČNÍ TRHY A SPANÍ VE ŠKOLE

5. A ZDRAVÍ V ADVENTNÍM ČASE! Předvánoční kolotoč se u nás stále točí a zastávku měl v pátek 4. 12. na celou noc. Již pátým rokem jsme oslavili MIKULÁŠE ve škole a bylo to moc fajn. Celý následující týden jsme se hodně věnovali prevenci v dopravě a přípravě na VÁNOČNÍ TRHY, naše úsilí se vyplatilo,...
03.12.2015 14:03

PREVENTIVNÍ PROGRAMY V 5. A

Naši milí čtenáři, v tomto a příštím týdnu se účastníme besed na téma PREVENCE. V průběhu šesti vyučovacích hodin dostáváme do hlaviček pravidla silničního provozu pro chodce a cyklisty stejně tak jako v loňském roce a dnes jsme celých pět hodin věnovali MINIMÁLNÍMU PREVENTIVNÍMU PROGRAMU, který...
01.12.2015 21:17

BRUSLENÍ 5. A

Posílám první informaci k bruslení. Děti si zapíšou do notýsků, určitě bude změna rozvrhu hodin - ŽK, ale to až před VÁNOCEMI. BRUSLIT TOTIŽ ZAČÍNÁME HNED 4. 1. 2016 první dvě hodiny!! Všichni víme, co musíme mít s sebou, třeba přinese nové brusle JEŽÍŠEK.....
01.12.2015 20:56

LISTOPAD V 5. A

Jako každý měsíc se hlásím i tentokrát. :-)  V listopadu nám to utíkalo velmi rychle, jak jsme si jej užívali a co jsme prožili, to už si můžete prohlédnout ve fotogalerii. Celý měsíc probíhaly první prezentace, které děti vytvořily během kroužku BADATEL. Jsou více a více zdařilé, "studenti"...

© 2015 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si webové stránky zdarma!Webnode